• تاریخ انتشار : 1403/05/01 - 15:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 290
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آغاز فعالیت در فضای جدید داروخانه 13 آبان

مدیر داروخانه 13 آبان ضمن اعلام خبر آغاز فعالیت در فضای جدید داروخانه از افزایش سرعت 5 تا 10 دقیقه ای به نفع بیماران سخن گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، دکتر صیاد محمدی مدیر داروخانه 13 آبان با اشاره به ساخت فضای جدید در ساختمان داروخانه 13 آبان اظهار کرد: طبقه دوم داروخانه از امروز به صورت آزمایشی، ارائه خدمت به بیماران را آغاز کرده است. در این طبقه، همان خدمات طبقه نخست داروخانه ارائه می‌شود و راه‌اندازی این طبقه، در راستای کاهش مدت زمان حضور بیماران در داروخانه برای خرید دارو خواهد بود.

وی افزود: در بخش جدید، 5 داروساز، 8 گیشه پذیرش، یک گیشه آرایشی ـ بهداشتی، کلینیک مراقبت‌های دارو درمانی و قسمتی برای نوبت‌دهی الکترونیک و خدمات داروپزشکی ایجاد شده است.

وی ادامه داد:‌ میزان معطلی بیماران برای دریافت دارو به عوامل مختلف از جمله نیاز به تشکیل پرونده، بیمه‌های تکمیلی و... مربوط است اما به طور کلی می‌توان گفت که مدت زمان معطلی بیماران با راه اندازی بخش جدید داروخانه، به طور میانگین به 5 تا 10 دقیقه کاهش خواهد یافت.

 فراهم شدن امکان بارگذاری نسخه توسط بیماران بدون مراجعه حضوری

دکتر محمدی تصریح کرد: با راه‌اندازی طبقه جدید، امکان افزایش سطح خدمات در داروخانه بیشتر فراهم می‌شود و در این راستا با راه‌اندازی بخش الکترونیک و داروپزشکی، در وهله اول بیمه‌شدگان بیمه دی و به تدریج سایر بیمه‌شدگان در آینده نزدیک خواهند توانست نسخ خود را از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه، در سامانه داروخانه بارگذاری کنند و در ساعاتی که از قبل مشخص می‌شود فقط برای تحویل گرفتن دارو به داروخانه مراجعه کنند.

خدمات تأیید بیمه‌ای داروها به ساختمان داروخانه 13 آبان منتقل می‌شود

مدیر داروخانه 13 آبان با اعلام این که فضاهای دیگر نیز در دست ساخت قرار دارد که تا هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد:‌ مقرر شده طبقه سوم داروخانه نیز به بخش تأیید نسخ بیمه‌ای اختصاص داده شود تا همه امور مربوط به تأیید نسخ بیمه‌ای در داخل همین ساختمان انجام شود. درعین حال رایزنی‌ها با سازمان‌های بیمه‌گر برای افزایش ساعات تأیید بیمه‌‌ای در حال انجام است تا بتوان برای افزایش رفاه حال بیماران، در ساعات بیشتری از روز خدمات لازم را به بیماران را ارائه کرد.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن سالن آمفی‌تئاتر داروخانه 13 آبان گفت: به‌زودی در طبقه بالای ساختمان داروخانه، سالن کنفرانسی ساخته می‌شود تا امکان ارائه آموزش‌های ضمن خدمت و برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای داروسازان، تکنسین‌ها و دانشجویان داروسازی در زمینه‌های مختلف فراهم شود.

  • گروه خبری : اخبار,تشکیلات داروخانه ها,داروخانه های شهری,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 271782
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *