• تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 12:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت مبنا

در جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت مبنا که با حضور سرپرست مجموعه برگزار شد، موضوعات مرتبط با برقراری ارتباط با HIS و سامانه نجات بررسی شد.

جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه تهران و شرکت مبنا

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، در ابتدا دکتر محمود بیگلر ضمن تاکید بر هماهنگی سیستم های مالی، انبار مجموعه و بخش IT ،  ارائه برنامه عملیاتی بمنظور پیشبرد و نتیجه گیری بهتر این بخش را خواستار شد.

وی  خاطر نشان کرد: موضوع ارسال اسناد به سازمان های بیمه گر مهمترین اولویت همه افراد مجموعه است و مقرر شد نسخه آزمایشی نرم افزار در داروخانه های سرپایی ارائه شود و پیاده سازی کدینگ سیستم مبنا توسط مجموعه با همکاری شرکت صورت پذیرد.

سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران ابراز امیدواری کرد این جلسه هم اندیشی با توجه به پتانسیل های بالای شرکت مبنا بتواند چالش های  ارتباطی سامانه HIS و سامانه نجات را رفع  و به ارائه خدمات بیش از  پیش این مجموعه به بیماران کمک کند.

قابل بیان اینکه؛ سامانه نجات در راستای انجام امور حسابداری شرکت ها توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران به وجود آمده است و از امکانات مهمی از جمله امکان پیگیری کالا از انبار تشکیل شده است.

  • گروه خبری : اخبار,خبر
  • کد خبر : 272571
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه تهران و شرکت مبنا جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه تهران و شرکت مبنا جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه تهران و شرکت مبنا جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه تهران و شرکت مبنا جلسه مشترک مدیران داروخانه های دانشگاه تهران و شرکت مبنا

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *