• تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 08:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره­ های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی در سطح مقدماتی و پیشرفته

دکتر داود فیضی مسئول آموزش داروخانه 13 آبان از برگزاری دوره های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته خبر داد.

دوره­ های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، دکتر داود فیضی مسئول آموزش داروخانه 13 آبان از برگزاری دوره های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته گفت: می خواهیم از تبدیل شدن یک مرکز علمی به محل خرید و فروش دارو جلوگیری کنیم.
دکتر فیضی با اعلام این خبر بیان کرد: کاملترین مجموعه در آموزش تکنسین های دارویی هستیم که علاوه بر آموزش تئوری، آموزش های عملی در اسکیل لب و حضور در محیط داروخانه ها پروژه آموزش را تکمیل می کند.
وی افزود: هدف غایی ما از برگزاری دوره های آموزشی مذکور این است که این محیط را به محلی برای ایجاد ارتباط مستقیم کلامی با بیماران، بررسی نیازهای درمانی آن ها، ارائه راهکارهای درمانی متناسب و عرضه درخواست های دارویی شخص به همراه اطلاعات لازم برای مصرف این داروها تبدیل نمائیم.
دکتر فیضی با اشاره به ارائه گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان گفت: مدت زمان کارآموزی در دوره مقدماتی 132 ساعت عملی، 64 ساعت نظری و در دوره پیشرفته 100 ساعت عملی و 52 ساعت نظری می باشد.

  • گروه خبری : اخبار,کادر درمان,آموزش,خبر,ویژه دانشگاه,همکاران
  • کد خبر : 273022
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

دوره­ های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی دوره­ های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی دوره­ های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی دوره­ های آموزشی نسخه پیچی و تکنسین دارویی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *