• تاریخ انتشار : 1400/02/27 - 17:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1528
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آئین کلنگ زنی ساخت انبارهای مرکزی داروخانه های دانشگاه انجام شد

ریاست دانشکده داروسازی، کلنگ ساخت انبارهای مجموعه داروخانه های دانشگاه را بر زمین زد

پروژه باز طراحی و عملیات زیر ساخت های فیزیکی مجموعه داروخانه های دانشگاه، با حضور ریاست دانشگاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران(13 آبان)، روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400، جلسه معرفی پروژه باز طراحی، تجمیع و ساخت  انبارهای مرکزی داروخانه های دانشگاه، در محل بیمارستان در حال ساخت مرکز طبی 2 واقع در منطقه 18، با حضور دکتر عباسعلی کریمی ریاست، دکتر محمود بیگلر معاون توسعه، دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، آزاده چترروز مدیر امور مالی، دکتر محمد شریف زاده ریاست دانشکده داروسازی، دکتر محمدرضا روئینی سرپرست مجموعه داروخانه ها، دکتر ماشاالله ترابی مدیر روابط عمومی، مهندس بهزاد مکری مدیریت فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر همراهان برگزارشد. 
در این جلسه دکتر محمد رضایی بیداخویدی معاون اجرایی، دکتر میثم اسمعیلی معاون تدارکات دارویی، مهندس سیامک ارجمند معاون توسعه و کارشناسان مسئول اجرای پروژه مجموعه داروخانه های دانشگاه، حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، دکتر محمدرضا روئینی سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه، پس از بیان گستره خدمات  داروئی، نقش مهم و حساس در زنجیره درمان، شرایط فعلی انبارش و توزیع، نقاط ضعف، قوت ونیازهای مجموعه ای با این حجم خدمات، مراحل طی شده در بررسی و طراحی زیر ساخت ها را به همراه مستندات تصویری به طور کامل تشریح و  دلائل لزوم ایجاد انبارهای متمرکز، به روز و منطبق بر شان دانشگاه و مجموعه داروخانه ها را عنوان کرد. 
دکتر روئینی در ادامه، بخشی از پروژه های انجام شده و در دست اقدام را معرفی کرد. 
جلسه فوق با تاکید ریاست دانشگاه و حاضران مبنی بر نقش مهم این پروژه ها در بهبود شرایط توزیع دارو برای هم وطنان و شرکت در محل احداث انباز پایان یافت. 
آئین کلنگ زنی احداث انبارها، با حضور جمعی حاضران و توسط دکتر شریف زاده رئیس دانشکده داروسازی انجام شد. 
دکتر کریمی در مصاحبه با خبرنگار واحد روابط عمومی دانشگاه، نقش مجموعه داروخانه های دانشگاه را بسیار استراتژیک خوانده و بر هدف دانشگاه به منظور ارائه خدمات متمرکز، مکانیزه، با تمامی امکانات به روز و پشتیبانی اجرا در کوتاهترین زمان ممکن، تاکید کرد. 
دکتر روئینی نیز با توجه به توسعه تدریجی و بسیار زیاد مجموعه در سال های اخیر، نیت همیشگی سرپرستی مجموعه داروخانه ها را در احداث زیر ساخت های انبارش متناسب و در شان، اذعان داشت. 
در پایان سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه اظهار امیدواری کرد که انجام این پروژه در فضائی به وسعت حدود 5 هزار متر مربع به همراه آخرین تکنولوژی ها، در آینده نزدیک، با عنایات خداوند متعال  و تلاش بسیار زیاد همکاران، مو جب کاهش انبارش دارو، توسعه کیفیت و سرعت خدمات و به صورت الگوئی در کشور مانند سایر واحدهای مجموعه شود. 
*درصورت تمایل برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز دارو پزشکی 13 آبان، می توانید به آدرس های زیر مراجعه فرمایید:
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار علمی
  • کد خبر : 178392
نسیبه نصیرپور
خبرنگار:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *