• تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 08:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طرح جدید برای تایید برخط نسخ بیمه ای داروخانه شبانه روزی 13 آبان

مدیر داروخانه 13 آبان در خصوص طرح جدید تایید برخط نسخ بیمه ای در داروخانه شبانه روزی 13 آبان مطالبی ارائه کرد.

طرح جدید برای تایید برخط نسخ بیمه ای

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه ، دکتر صیاد محمدی به خبرنگار روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برخی داروهای خاص نیازمند تشکیل پرونده دارویی توسط کارشناس بیمه می باشند که با دستور سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، از ابتدای سال گذشته تایید برخط نسخ بیمه ای در داروخانه در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وی در طرح جدید کارشناسان در محل بیمه سلامت حضور داشته و داروخانه نسخه و مدارک را جهت تایید برای آن ها ارسال می کند.
دکتر محمدی درخواست های ارسالی روزانه به بیمه های پایه سلامت و تامین اجتماعی و بیمه دی را به ترتیب حدود 30، 20 و 10 پرونده عنوان و از بیمه نیرو های مسلح به دلیل فراهم نساختن شرایط تایید برخط نسخه گلایه کرد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک، نسخ بیمه دی نیز به صورت بر خط پذیرش و آماده سازی خواهد شد و طبق ساعات اعلامی بیماران جهت تحویل و دریافت مشاوره دارویی به داروخانه مراجعه نمایند.
دکتر محمدی در پایان با تاکید بر هدف مجموعه مبنی بر کاهش بار مراجعات به واحد بیمه در محل داروخانه به منظور تکمیل مراحل مختلف تایید و تشکیل پرونده، اظهار کرد: اجرای این طرح، رضایت مراجعین و بیماران از سرعت کار، ارتقا سطح خدمت رسانی به بیماران و کاهش عبور مرور بین داروخانه را به همراه داشته است.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273019
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

طرح جدید برای تایید برخط نسخ بیمه ای طرح جدید برای تایید برخط نسخ بیمه ای طرح جدید برای تایید برخط نسخ بیمه ای طرح جدید برای تایید برخط نسخ بیمه ای

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *