اهمیت شبکهسازی ارتباطی و ویژگیهای روابط عمومی مطلوب
در دنیای امروز، روابط عمومی بهعنوان یکی از ارکان اصلی سازمانها شناخته میشود که نقش ارتباطی و اطلاعرسانی مؤثری دارد.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، جلسه هماندیشی مسئولان داروخانههای دانشگاه علوم پزشکی تهران و روابط عمومی مجموعه، روز یکشنبه ۲۰ آبان در سالن همایش ساختمان دکتر فرسام برگزار شد. در این نشست، دکتر محمد هاشمی، مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو، به تبیین راهکارها و سیاستهای مؤثر در روابط عمومی پرداخت و آن را زبان گویای مجموعه دانست که قادر است اقدامات صورت گرفته را به شکلی شفاف و دقیق به مردم منتقل کند.
دکتر هاشمی همکاری تمامی داروخانههای تابعه با روابط عمومی را ضروری دانست و افزود: «برای دستیابی به کارایی مناسب روابط عمومی در زمینه معرفی توانمندیها و انعکاس موفقیتها، همکاری و همافزایی همه بخشها با روابط عمومی امری ضروری است.» وی فعالیتهای روابط عمومی را به دو حوزه برونسازمانی و درونسازمانی تقسیم کرد و بر اهمیت ایجاد ارتباطات پایدار و صمیمی میان همکاران و مدیران تأکید کرد. دکتر هاشمی اذعان داشت که روابط عمومی میتواند در تقویت این ارتباطات و پویایی سیستم، نقشی حیاتی ایفا کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد:بهطور کلی، روابط عمومی مطلوب نیازمند ویژگیهایی همچون شفافیت، تعامل مؤثر و شبکهسازی مستمر درون و برون سازمانی است که به افزایش همافزایی و همگرایی در عملکرد کلی سازمان کمک میکند.
ارسال نظر