شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 09:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه داروخانه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر امور مالی مجموعه داروخانه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از انجام برخی اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه متبوعش توضیحاتی ارائه کرد.

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، مریم روحانی مدیر امور مالی مجموعه داروخانه های بیمارستانی در گفتگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، رعایت قوانین و مقررات حاکم بر عملیات مالی و حفظ و حراست از مستندات مالی، تهیه و تدوین صورتهای مالی و نظارت مستمر بر عملیات امور مالی را از مهمترین فعالیتهای حوزه متبوعش بیان کرد.

وی با اشاره به استفاده از نرم افزارهای حسابداری تعهدی و سایر سامانه های مرتبط با امور مالی را اقدامات زیرساختی مثبت دانست.

این مقام مسئول همچنین تعداد تماس‌های روزانه را بیش از 100 تماس اعلام کرد که پیگیری شرکتها برای وصول مطالباتشان از بیشترین تماس های واحد به شمار می آیند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات سنواتی شرکتها که با تطبیق حساب مستمر و دوره ایی به حداقل رسیده افزود: تأخیر در ارسال اسناد مالی به واحد مالی به دلیل بعد مسافت و تعدد واحدهای تحت پوشش صورت میگیرد.

مریم روحانی در پایان خاطر نشان کرد:  تقویت و ارتباط تنگاتنگ بین امور مالی مجموعه با امور مالی شرکتها برای رفع مغایرتهای حساب و اعلام هرگونه واریزی به شرکتها ظرف چند روز به کلیه ذینفعان، لینک شدن سامانه های انبار و HIS بیمارستانها به سیستم مالی و برقراری امکان ردیابی و رصد فرآیند صد در صدی گردش کالا ( ورود کالا از بدو ورود تا خروج از مجموعه) از مهمترین دستاوردهای واحد متبوعش هستند.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 274644
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

  اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه   اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه   اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه   اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه   اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه   اقدامات زیر ساختی در حوزه مالی مجموعه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید