شماره تماس: 021-88849011-15
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/07 - 10:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پوشش نیاز دارو و تجهیزات بیماران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) توسط داروخانه سرپایی

دکتر اعظم امامی، مدیر و مسئول فنی داروخانه سرپایی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)از فعالیت‌های گسترده داروخانه در ارائه خدمات دارویی، تجهیزات پزشکی و مشاوره دارویی به بیماران خبر داد.

 پوشش نیاز دارو و تجهیزات بیماران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر اعظم امامی، مدیر و مسئول فنی داروخانه سرپایی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در گفت‌ وگو با روابط عمومی این مجموعه از فعالیت‌های گسترده داروخانه در ارائه خدمات دارویی، تجهیزات پزشکی و مشاوره دارویی به بیماران خبر داد.

وی اعلام کرد که این داروخانه به بیماران خاص از جمله بیماران مبتلا به MS، تحت شیمی‌درمانی، CF  و همچنین بیماران قلب و عروق، مغز و اعصاب، ENT، زنان و زایمان، طب ورزشی و تغذیه خدمات ارائه می‌کند.

دکتر امامی به تعداد مراجعات روزانه بیماران اشاره کرد و گفت: « به طور میانگین روزانه ۴۵۰ نسخه و حدود ۲۰۰ نفر برای دریافت تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی به داروخانه مراجعه می‌کنند ».

وی همچنین خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته، با همکاری پزشکان بخش‌های درمانی بیمارستان امام، تعداد اقلام دارو و لوازم پزشکی حدود ۴۰۰ قلم افزایش یافته و به تبع آن، تعداد مراجعان و فروش روزانه چند برابر شده است.

مدیر داروخانه سرپایی مجتمع بیمارستانی امام به چالش‌های موجود در این حوزه نیز اشاره کرد و افزود: کندی و قطعی سیستم HIS به عنوان یکی از مشکلات اصلی، مانع از پاسخگویی سریع به نیازهای بیماران می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار,خبر
  • کد خبر : 282487
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
تهیه کننده:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

 پوشش نیاز دارو و تجهیزات بیماران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)  پوشش نیاز دارو و تجهیزات بیماران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)  پوشش نیاز دارو و تجهیزات بیماران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)  پوشش نیاز دارو و تجهیزات بیماران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه