کاهش زمان انتظار و بهبود مراحل تهیه دارو مشمولان بیمه دی در داروخانه 13 آبان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت
مجموعه داروخانه های دانشگاه و بیمه دی، در نشستی مشترک، ماه مهر را با هدف افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات، به مشمولان بیمه دی در داروخانه 13 آبان، آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه ها، جلسه هم اندیشی "بررسی فرآیند تایید نسخ بیمه دی، در داروخانه 13 آبان"، روز سه شنبه 1 مهر 99، با حضور دکتر محمدرضا روئینی سرپرست، دکتر محمد رضائی معاون اجرائی، مهندس سیامک ارجمند، معاون توسعه و برنامه ریزی داروخانه های دانشگاه، مصطفی نظری معاون نظارت بر شبکه ارائه خدمات درمانی بیمه دی، دکتر فاطمه ابطحیان و محمدعلی چمنی، مدیر وکارشناس مسئول واحد بیمه و دکتر حامد فرید نصر مدیر واحد منابع انسانی مجموعه داروخانه ها، محمدحسن حیدرزاده نماینده بیمه دی در دانشگاه و پیام رمضانی کارشناس دارویی بیمه دی، در محل سازمان مرکزی داروخانه های 13 آبان، تشکیل شد.
بخشی از اقدامات انجام شده در جلسه به شرح زیر است:
1) بررسی و پایش مراحل تایید نسخ مشمول بیمه دی و تهیه دارو از داروخانه 13 آبان از ابتدا تا انتها، به منظوراستخراج راه حل های مناسب
2) تشریح کلیه الزامات و محدودیت های قانونی سازمان های بیمه گر اول، بیمه دی و داروخانه 13 آبان و نقش آن ها در افزایش پروسه تهیه دارو به تفکیک
3) طرح و تبادل نظر در خصوص سایرمحدودیت های موثر بر افزایش زمان انتظار و کاهش سرعت ارائه خدمات، هم چون ناکافی بودن فضاهای داروخانه و تایید نسخ، کمبود نیروی انسانی و...، با هدف اصلاح فرآیند های جاری
درادامه، با هم اندیشی و تعامل بالای نمایندگان هر دو سازمان، تغییرات قابل توجهی در نحوه ثبت، کنترل و ادغام مراحل، افزایش دسترسی های کارشناسان بیمه دی و کارکنان داروخانه به طور متقابل، با هدف کاهش "مراحل و زمان" مورد نیاز، تایید نسخ و تهیه دارو، برای مشمولان این بیمه در داروخانه 13 آبان، پیشنهاد شد .
امید است با انجام تغییرات ذکر شده، شاهد بهبود قابل توجه در کیفیت و کمیت فرآیند خدمت رسانی به هم وطنان مشمول بیمه دی در این داروخانه باشیم.
ارسال نظر