شماره تماس: 021-88849011-15
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/28 - 11:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر (عج) توسط داروخانه بیمارستان

دکتر بایرامی مدیر و مسئول فنی داروخانه بیمارستان ولیعصر (عج) از فعالیت گسترده داروخانه در ارائه خدمات دارویی به 15 بخش و 13 اتاق عمل بیمارستان ولیعصر خبر داد.

ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، دکتر سمانه بایرامی مدیر و مسئول فنی داروخانه بیمارستان ولیعصر (عج) در گفتگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران از فعالیت گسترده داروخانه در ارائه خدمات دارویی به 15 بخش و 13 اتاق عمل بیمارستان ولیعصر خبر داد.

وی بیان کرد که این داروخانه با همکاری 16 نفر از پرسنل و دو تکنسیل دارویی داروخانه اتاق عمل، روزانه به 650 تا 700 نسخه خدمات ارائه می دهند.

دکتر بایرامی از چالش های موجود در این حوزه به کندی و قطعی اینترنت به عنوان مشکل اصلی اشاره کرد که مانع از پاسخگویی سریع به بیماران می شود.

همچنین فرآیند اصالت سنجی داروها توسط پرسنل داروخانه به عنوان دیگر چالش مطرح شد که نیازمند صرف انرژی و زمان بسیاری است.

 وی همچنین افزود: "بخشی از خطاها و کسورات، ناشی از نیروی انسانی است که با آموزش و تقویت بنیه علمی در دوره های آموزشی مختلف نسبت به توانمندی آنها برنامه ریزی کرده ایم که نتایج قابل توجهی را به دنبال داشته است."

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281620
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر ارائه خدمات دارویی به 15 بخش بیمارستان ولیعصر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه