شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/07/01 - 15:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بررسی رضایت سنجی از مراجعان داروخانه شبانه روزی 13 آبان و فوق تخصصی

مدیر اجرایی و علمی مرکز اطلاعات دارویی و کنترل مسمومیت های مجموعه داروخانه های دانشگاه نتایج طرح رضایت سنجی از مراجعان داروخانه شبانه روزی 13 آبان و فوق تخصصی را اعلام کرد.

بررسی رضایت سنجی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، دکتر مژگان مشایخی با اعلام این خبر گفت: از داروسازان داروخانه های 13 آبان و فوق تخصصی خواستیم با بیمارانی که داروهای آنها را تحویل دادند تماس گرفته،  نظراتشان را از زمان ورودشان به داروخانه تا تحویل گرفتن دارو بپرسند و جویای وضعیت آنها شوند.

وی نگارش دستور دارو، مشاوره دارویی، صحت اقلام نسخه، رفتار داروساز و تمایل مراجعه مجدد را از جمله موضوعاتی دانست که مراجعان نسبت به آنها نظرات مطلوب داشتند،  همچنین توسعه فضای فیزیکی و سهولت خدمت رسانی به معلولان و جانبازان، دستگاه های cashless و افزایش گیشه ها در این نظرسنجی از جمله نقاط قوت دیگر داروخانه عنوان شده است.

مدیر مرکز اطلاعات دارو و سموم داروخانه 13 آبان با نام بردن از کمبود دارو و عدم دسترسی برخی داروها آنها را جزو گلایه های مراجعان برشمرد و درخواست فروش اینترنتی دارو را از پیشنهادات پرتکرار بیماران عنوان کرد.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 278784
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

بررسی رضایت سنجی بررسی رضایت سنجی بررسی رضایت سنجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید