شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/06/19 - 09:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عوارض جانبی و تداخلات دارویی محور بیشترین مراجعات کلینیک فارماکوتراپی داروخانه شبانه روزی 13 آبان

سرپرست مدیریت کلینیک های فارماکوتراپی مجموعه داروخانه های دانشگاه بیان کرد: عوارض جانبی و تداخلات دارویی محور بیشترین مراجعات بیماران است.

 کلینیک فارماکوتراپی مجموعه داروخانه ها

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، دکتر حنانه برادران مدیر کلینیک فارماکوتراپی داروخانه 13 آبان با بیان اینکه از زمان تاسیس کلینیک تا کنون تعداد 56000 نفر به این بخش مراجعه داشته اند گفت: بیشتر مراجعات به عوارض جانبی و تداخلات دارویی و آموزش دیواس‌های دارویی مربوط می باشد.

دکتر حنانه برادران در گفتگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه ها با بیان اینکه کلینیک داروخانه 13 آبان همه روزه پاسخگوی بیماران و همکاران کادر درمان می باشد  اظهار داشت: پرونده های بیماران قبلا به صورت دستی تشکیل می شد که در حال حاضر به صورت الکترونیکی است که شامل کاردکس دارویی، برگه تغییرات دارویی ایجاد شده برای بیمار و برگه ارجاع به پزشک است که در نهایت به صورت لینک برای بیمار ارسال می شود.

وی با اشاره به کاهش مراجعه بیماران به کلینیک، دلیل آن را عدم آگاهی و آشنایی بیماران از خدمات کلینیک مشاوره دارویی و همچنین تغییر مکان کلینیک از طبقه اول داروخانه به طبقه دوم ارزیابی کرد.

دکتر برادران در ادامه مشاوره تخصصی فارماکوتراپی به بیماران،  فعالیت های خدماتی مربوط به سلامت پرسنل مجموعه از جمله طب کار و پایش سلامت پرسنل، واکسیناسیون، غربالگری پرسنل، اطلاع رسانی های عمومی و تخصصی کادر درمان و تهیه بروشورهای آموزشی برای عموم مردم را از جمله فعالیتهای دیگر کلینیک فارماکوتراپی داروخانه 13 آبان عنوان کرد.

مدیر کلینیک داروخانه 13 آبان در پایان بالا بردن کیفیت زندگی بیماران، ارتقا سلامت جامعه و بهبود اثربخشی روند دارو درمانی از طریق شناسایی، رفع و پیشگیری از «مشکلات دارودرمانی» بیماران را هدف راه اندازی این مرکز دانست.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277069
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

 کلینیک فارماکوتراپی مجموعه داروخانه ها  کلینیک فارماکوتراپی مجموعه داروخانه ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید