شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/06/07 - 11:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 158
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اقدامات زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

مسئول فناوری اطلاعات مجموعه داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران از انجام برخی اقدامات زیر ساختی در حوزه متبوعش توضیحاتی ارائه کرد.

اقدامات زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، مهندس حامد صمدپور مسئول فناوری اطلاعات مجموعه داروخانه‌ها در گفتگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیریت شبکه رایانه‌ای، ارائه خدمات پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تحلیل، توسعه و رفع عیوب سامانه‌های نرم‌افزاری، و اجرای سیاست‌های فناوری اطلاعات ابلاغ‌شده توسط مراجع بالادستی و همچنین مسئولیت نظارت و تأیید فنی اسناد مالی مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات را از فعالیت‌های کلیدی حوزه متبوعش بیان کرد.

مهندس صمدپور به اقدامات زیر ساختی و پشتیبانی از جمله پشتیبانی شبکه فناوری اطلاعات مجموعه داروخانه‌ها که شامل ۱۰ مرکز مختلف ( ۴ مرکز ستادی و ۶ داروخانه شهری ) هستند و به‌صورت مداوم تحت نظارت و به‌روزرسانی قرار می‌گیرد تا از کیفیت خدمات اطمینان حاصل شود، به پشتیبانی و تعمیر تجهیزات 32 داروخانه در 14 بیمارستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران و در مجموع بیش از 1000 تجهیز مختلف سخت‌افزاری اشاره کرد. 

این مقام مسئول همچنین تعداد تماس‌های ماهانه را بیش از 800 تماس اعلام کرد که مشکلات سخت‌افزاری، پیگیری تعمیرات، به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها و پرینترها، مشکلات قطعی، به‌روزرسانی و عیوب نرم‌افزارها و اینترنت و مشکلات مربوط به سامانه‌های بیمه و وزارت بهداشت از بیشترین تماس های واحد به شمار می آیند.

وی با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات یکی از مشکلات مهم بوده  افزود: مشکلات مرتبط با شرکت‌های پیمانکار پشتیبان و ارائه‌دهنده سامانه‌های نرم‌افزاری نیز بخشی از چالش‌های ما بوده است، بسیاری از این چالش‌ها با اقداماتی که صورت‌گرفته، کم‌رنگ شده ولی همچنان برای غلبه بر آنها در تلاش خواهیم بود.

مهندس حامد صمدپور در پایان خاطر نشان کرد:  تغییر سیاست استفاده بهینه از منابع و تسهیل پشتیبانی واحدها، راه‌اندازی شبکه بعضی از واحدها با بهره‌گیری از توان داخلی و تحلیل و مطالعه بهره‌گیری از سامانه‌های جدید برای ارائه خدمات مختلف شبکه و تلفن، و همکاری در عیب‌یابی و اجرای پروژه انبارگردانی با نرم‌افزار نجات از مهمترین دستاوردهای واحد متبوعش هستند.

وی افزود: هدف واحد فن آوری اطلاعات، افزایش کیفیت و امنیت شبکه و سامانه‌ها است. امیدواریم در پی افزایش تعامل سازنده با پیمانکاران و بهینه‌سازی فرایندها بتوانیم خدمات بهتری به مجموعه داروخانه‌ها ارائه دهیم. همچنین، تلاش می‌کنیم با به‌روز‌رسانی زیرساخت‌ها و تقویت نیروی انسانی، به رشد فناوری اطلاعات در این مجموعه کمک کنیم و همچنان در خط مقدم ارائه خدمات باکیفیت باشیم.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276249
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

اقدامات زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات اقدامات زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات اقدامات زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات اقدامات زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید