شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/05/15 - 09:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشریح اقدامات معاونت تامین و تدارکات بخش تجهیزات و بهداشتی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون تأمین و تدارکات بخش تجهیزات پزشکی و اقلام آرایشی و بهداشتی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص نحوه ، نوع و میزان خرید تجهیزات مورد نیاز حوزه متبوعش توضیحاتی ارائه کرد.

معاونت تامین و تدارکات بخش تجهیزات و بهداشتی مجموعه

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه ، دکتر طیبه خان محمدی در گفتگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، دریافت لیست درخواست خرید تجهیزات مراکز به صورت روزانه از انبار تامین، آنالیز و مدیریت اقلام درخواستی، ثبت موارد کمبود در سامانه اداره کل تجهیزات، کنترل فاکتورهای خرید در سامانه و خرید کلیه تجهیزات مجموعه را از مهمترین فعالیتهای حوزه متبوعش بیان کرد.

وی با اشاره به عقد تفاهم نامه با شرکت های منتخب جهت تامین انواع دستکش، زیرانداز، سرنگ و پک های اتاق عمل بیان کرد: با مذاکره با شرکتها جهت مرجوع کالای مازاد، ضایعات تجهیزات را به حداقل رسانده ایم.

این مقام مسئول در مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین استفاده از ظرفیت سامانه ستاد به منظور خرید کالای با کیفیت با مناسبترین قیمت در راستای کاهش هزینه های تجهیزات مصرفی در بیماران بستری خبر داد.

وی با اشاره به خرید ماهیانه 1500 قلم تجهیزات که شامل تجهیزات مصرفی عمومی و تخصصی، انواع پک ها و لباس های یکبار مصرف می شود افزود: چگونگی کنترل و راستی آزمایی قیمت های فروش ثبت شده در فاکتور شرکتها با قیمتهای مصوب و ارزهای تخصیص یافته بر هر کالا در سایت آیمد به پرسنل داروخانه ها آموزش داده شد.

دکتر خان محمدی در پایان خاطر نشان کرد:  رسالت مهم مجموعه داروخانه های بیمارستانی تامین تمامی دارو و تجهیزات مورد نیاز بیماران بستری می باشد بطوریکه هیچ همراه بیماری برای تامین تجهیزات مورد نیاز بیمار خود به خارج از بیمارستان ارجاع داده نشود. لذا همواره علی رغم تمام کمبودهای تجهیزات و مشکلات مالی نهایت تلاش مجموعه برای تحقق این هدف صورت گرفته است.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273389
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

معاونت تامین و تدارکات بخش تجهیزات و بهداشتی مجموعه معاونت تامین و تدارکات بخش تجهیزات و بهداشتی مجموعه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید