شماره تماس: 021-88849011-15
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

دستارودهای سازمان

 

  • تاریخ انتشار : 1403/07/21 - 15:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تأمین مستقیم و مسئولانه مراقبت‌های دارویی؛ گامی مؤثر در ارتقای درمان بیمارستانی

رئیس بخش مراقبت‌های دارویی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: بخش مراقبت‌های دارویی بیمارستان امام خمینی (ره)، با تأمین مستقیم و علمی مراقبت‌های دارویی توسط داروسازان بالینی، تلاش دارد تا به نتایج درمانی مطلوب دست یابد. این واحد علاوه بر خدمات نظارتی، نقش مهمی در ارتقای پژوهش‌های استاندارد و بهبود کیفیت خدمات دارو و درمان ایفا می‌کند.

تأمین مستقیم و مسئولانه مراقبت‌های دارویی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین خلیلی، در گفت‌وگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران، به فعالیت‌های متنوع این بخش اشاره کرد. وی نظام‌مند کردن فعالیت‌های داروسازان بالینی، ارتقای خدمات درمانی و ایجاد عرصه‌های نوین در حوزه خدمات دارویی را از اهداف اصلی این واحد دانست.

دکتر خلیلی با تأکید بر اهمیت پشتیبانی علمی و اجرایی داروخانه‌های مجتمع امام خمینی، نظارت دقیق بر توزیع دارو و تجهیزات را یکی از وظایف کلیدی این بخش معرفی کرد. وی همچنین به راه‌اندازی خدمات تلفیق دارویی و تدوین پروتکل‌های دارودرمانی با مشارکت تیم‌های درمانی و نظارت داروسازان بالینی به‌عنوان دستاوردی مهم اشاره کرد.

رئیس بخش مراقبت‌های دارویی به چالش‌هایی همچون تأمین هزینه‌های بستری و درمان بیماران اتباع و بی‌هویت نیز پرداخت و در پایان، به پروژه‌های در حال اجرای مجتمع بیمارستانی امام خمینی از جمله تکمیل مجتمع علوم دارویی و راه‌اندازی ستلایت فارمسی ICU اشاره کرد.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281003
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

تأمین مستقیم و مسئولانه مراقبت‌های دارویی تأمین مستقیم و مسئولانه مراقبت‌های دارویی تأمین مستقیم و مسئولانه مراقبت‌های دارویی تأمین مستقیم و مسئولانه مراقبت‌های دارویی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه