شماره تماس: 021-88849011-15
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/07/14 - 10:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اداره امور عمومی و پشتیبانی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس امور عمومی و پشتیبانی مجموعه داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران تشریح کرد: توسعه و بهسازی فضای داروخانه ها با هدف ارتقاء کیفیت خدمات

اداره امور عمومی و پشتیبانی

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، رئیس امور عمومی و پشتیبانی مجموعه داروخانه‌ها در گفتگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، سرپرستی نظارت و رسیدگی به امور لجستیک و پشتیبانی مجموعه داروخانه ها را از فعالیت‌های کلیدی حوزه متبوعش بیان کرد.

دکتر شهبازی مقدم به اقداماتی از جمله بهسازی و نوسازی داروخانه های شهری و بیمارستانی، رسیدگی به وضعیت قراردادهای پشتیبانی و عملیات عمرانی و تاسیساتی اشاره کرد. 

این مقام مسئول همچنین افزایش دیماند یا میزان تقاضای برق ساختمان 13 آبان، نصب دو دستگاه چیلر در ساختمان های ایثار و فرسام و حذف تعدادی اسپیلت در ساختمان ها، عقد قرارداد عملیات تحویل انبار یاخچی آباد، بهسازی انبار تامین، ارزیابی و تامین بخشی از اقدامات در خصوص اعلان و اطفای حریق در واحدها را اهم اقدامات زیر ساختی برشمرد.

وی با اشاره به چالش تامین منابع مالی با توجه به اینکه از منابع عمومی دانشگاه استفاده نمی گردد افزود: برای تامین منابع مالی و مطالبات از بیمارستانها  اقداماتی صورت‌گرفته است.

دکتر محمدرضا شهبازی مقدم در بخش دیگر سخنانش گفت:  طرح های در دست اقدام اعم از راه اندازی طبقه دوم بیمه در ساختمان 13 آبان، راه اندازی سالن آمفی تئاتر در طبقه سوم ساختمان 13 آبان با سازه LSF، انجام مقدمات عملیات ساختمان جامع دارویی مجتمع دارویی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ، جا به جایی و راه اندازی کلینیک فارماکوتراپی، رایزنی با خیرین جهت راه اندازی بخش های کلین روم در بیمارستان های شریعتی و ولیعصر، بازسازی انبارهای دارویی بیمارستان شریعتی، نصب و راه اندازی آسانسور ساختمان 13 آبان، بازسازی موتورخانه های ساختمان 13 آبان و ایثار، خرید، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور انبار مرکزی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از دیگر اقداماتی است که در ماه های آینده میبایست انجام گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توسعه و بهسازی فضای داروخانه ها با هدف ارتقاء کیفیت خدمات از اهداف اصلی مجموعه داروخانه ها می باشد.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 279756
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره امور عمومی و پشتیبانی اداره امور عمومی و پشتیبانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings