شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 09:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 113
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان (SKILL LAB )

دکتر محمود بیگلر سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران از افتتاح ساختمان جدید آموزش دانشجویان در زمینه کسب مهارت های عملی خبر داد.

افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، دکتر محمود بیگلر با اشاره به لزوم آموزش دانشجویان رشته داروسازی در عرصه مهارتهای عملی به اختصاص دادن فضایی مناسب و با در نظر گرفتن استانداردهای لازم اشاره کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور فضایی به مساحت 400 متر مربع در 2 طبقه مجهز به وسایل کمک آموزشی ایجاد گردید تا دانشجویان در فضایی مناسب مهارت های لازم را کسب نموده و با تجربه کافی در آینده مشغول به ارائه خدمت شوند.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273896
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید آموزش دانشجویان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید