شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 16:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 67
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی در جلسه علمی ادواری معاونت آموزش مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

در جلسه علمی ادواری درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی به علل ابتلا به سنگ کلیه اشاره و درمان های فارماکولوژیک و تاثیر مکمل ها در پیشگیری آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه ، در ابتدای این جلسه ادواری که به همت معاونت آموزشی داروخانه برگزار شد دکتر سیمین دشتی، متخصص داروسازی بالینی و استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن بیان بایدها و نبایدها در به وجود آمدن سنگ کلیه به معرفی دارو و مکمل جهت درمان و پیشگیری پرداخت.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه به رژیم غذایی موثر و میزان مصرف آب و مایعات در پیشگیری و درمان سنگ کلیه هم اشاره کرد .

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276031
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی بررسی درمان های فارماکولوژیک و مکمل در سنگ های کلیوی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید