شماره تماس: 021-88849011-15
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/05 - 10:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 37
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی در بیمارستان انستیتو کانسر

داروخانه بیمارستان انستیتو کانسر، به ارائه خدمات گسترده دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی مشغول است و روزانه به آماده‌سازی داروهای سایتوتوکسیک می‌پردازد.

ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی در بیمارستان انستیتو کانسر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر زهرا جهانگرد، مدیر داروخانه انستیتو کانسر، در گفتگو با روابط عمومی مجموعه داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران از فعالیت‌های گسترده داروخانه در ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی خبر داد.

وی بیان کرد که این داروخانه همه روزه به آماده‌سازی داروهای سایتوتوکسیک (cytotoxic drugs) در اتاق تمیز (clean room)  زیر نظر دکتر داروساز و با شرایط ایمن و استاندارد می‌پردازد.

مدیر داروخانه کانسر با اشاره به تعداد مراجعات بیماران داروخانه سرپایی که به طور میانگین روزانه 100 نفر است، بیشترین درخواست آن‌ها را خدمات داروهای شیمی درمانی (chemotherapy drugs) برشمرد.

وی همچنین افزود: دوره‌های آموزشی کار با داروهای سایتوتوکسیک و دوره‌های مهارتی کار با داروهای شیمی درمانی برای داروسازان از دیگر دستاوردهای واحد متبوعش هستند.

  • گروه خبری : اخبار,خبر
  • کد خبر : 282244
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
تهیه کننده:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی در بیمارستان انستیتو کانسر ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی در بیمارستان انستیتو کانسر ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی در بیمارستان انستیتو کانسر ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی در بیمارستان انستیتو کانسر ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران سرطانی در بیمارستان انستیتو کانسر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه