شماره تماس: 021-88849011-15
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 14:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی و تیم مدیریتی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر محمود بیگلر سرپرست مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی و تیم مدیریتی مجموعه خواستار اقدامات عملیاتی و عاجل بمنظور اصلاح فرآیند ها و توانمندسازی تدارکات شد.

هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، در ابتدای این جلسه دکتر پگاه مرادی مدیر انبارهای مجموعه مواردی جهت تسهیل در روند تحویل دارو و تجهیزات به داروخانه ها بیان کرد و گفت: در مبحث درخواست برندهای خاص در داروخانه های سرپایی بهتر است برندها تنوع داشته باشد اما به تعداد محدود، در بحث تاریخ نزدیک ها حتما مسئولان تدارکات موارد را پیگیری کنند و به واحد مربوطه اعلام نمایند، در کمبود دارویی پس از چک کردن تمام بیمارستان ها و انبار تامین در گروه کمبودها اعلام شود و تغییر قیمت ها حتما روزانه اعمال گردد.

دکتر محمد رضائی معاون اجرایی داروخانه های بیمارستانی نیز بر همکاری بین واحدها، پرسنل و مدیران  برای رفع  مشکلات تاکید کرد.

 همچنین در ادامه دکتر میثم اسماعیلی معاون تامین و تدارکات دارویی با برشمردن تدارکات مرجوعی ها بعنوان چالش جدی این حوزه  اظهار داشت: با خرید کم یا جایگزین کردن برندهای دیگر این مشکل به حداقل خواهد رسید.

در پایان دکتر بیگلر ضمن توجه کردن پرسنل داروخانه برای جلوگیری از سواستفاده سودجویان، خواستار اقدامات عملیاتی و عاجل بمنظور اصلاح فرآیند ها و توانمندسازی تدارکات در جهت هموار کردن مسیر و کاستن امور تکراری و مازاد شد.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273337
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی هم اندیشی تدارکات داروخانه های بیمارستانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید