• تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 09:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 107
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب

کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب در سالن آموزش معاونت آموزشی داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه، کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب، روز های 12 و 19 تیر 1403 با حضور پرسنل داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران و با تدریس دکتر فاطمه خلیلی با هدف ارتقاء سطح علمی پرسنل آرایشی و بهداشتی، در سالن آموزش معاونت آموزشی داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران  برگزار شد.

دکتر فاطمه خلیلی در این کارگاه ضمن تاکید بر اهمیت آشنایی با محصولات آرایشی و بهداشتی و تأثیر آن در افزایش فروش فرآورده­های آرایشی و بهداشتی مجموعه، به تشریح مباحث مربوطه پرداخت.

وی آشنایی پرسنل از مواد تشکیل دهنده کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب های برندهای مختلف و شناخت انواع تایپ های پوستی را از جمله موضوعات مهم دانست.

دکتر خلیلی در پایان کارگاه ابراز امیدواری کرد حضور در کارگاه مذکور در روند فعالیت های آتی افراد موثر واقع شود.

  • گروه خبری : اخبار,خبر,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 271119
آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))
خبرنگار:

آیدا کیایی ((واحد روابط عمومی))

تصاویر

برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب برگزاری کارگاه آشنایی با محصولات مراقبت پوست با گرایش مرطوب کننده ها و ضدآفتاب
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید